Katalog Firm - wpisz szukaną frazę
np. silniki, auto komis, naprawa elektryki
W jakiej lokalizacji ?
Katalog Firm - wpisz szukaną frazę
Województwo
Miasto
Powiat
Gmina
Kod pocztowy

Bosch Service-Regeneracja turbosprężarek

nazwa firmyBosch Service-Regeneracja turbosprężarek
adresMostowa 24 a, 37-464 Stalowa Wola
tel.609707060
Ocena: 0.0/5 (0 głosów)

Informacje o firmieSPECJALISTYCZNA PRACOWNIA REGENERACJI, NAPRAWY TURBOSPRĘŻAREK SAMOCHODOWYCH. Proces regeneracji turbosprężarki firmy Borgwarner, Garrett, Holset, IHI oraz KKK.Etapy rozbierania oraz oceny stanu technicznego elementów turbosprężarek: - Rozłożenie turbosprężarki oraz wstępna ocena stanu technicznego poszczególnych części - Czyszczenie elementów w specjalistycznej, wysokociśnieniowej myjce TURBOclean wraz z odpowiednim detergentem, - Na tym etapie można określić, czy zespół wałka z wirnikiem, rdzeń, koło kompresji czy korpusy nadają się do ponownego użycia, - Elementy żeliwne, typu obudowa części wylotowej, poddawana jest piaskowaniu przy użyciu piaskarek firmy AUER za pomocą korundu. - Elementy aluminiowe oraz żeliwne są przenoszone do drugiej piaskarki, w której stosujemy odpowiednie kulki szklane, które bardzo dokładnie oczyszczają oraz nabłyszczają powierzchnię elementów. Jest to gwarancja wysokiego oczyszczenia elementów z wszelkiego brudu. - Wyczyszczone w ten sposób części, złożone zostają w podpisanym pojemniku, po czym generowana jest lista potrzebnych części do danej turbosprężarki, Wyżej wymienione etapy są realizowane w tzw. „brudnym pomieszczeniu”. Pojemniki z wyczyszczonymi turbosprężarkami są przemieszczane do „czystego pomieszczenia”.Etapy wyważania oraz doważania wałka z wirnikiem oraz koła kompresji: Wyważanie oraz doważanie jest wykonywane na zaawansowanych, najnowszych oraz najlepszych maszyn na rynku, znanej firmy Schenck, odpowiednio: TB Comfort oraz TB Sonio. - Na maszynie TB Comfort umieszczony zostaje wałek z wirnikiem, po czym ustawia się maszynę pod dany wałek z wirnikiem, - Jeżeli prędkość obrotowa zgadza się z zadaną wartością (ok. 2600 obr./min.), uruchamiany jest właściwy pomiar niewyważenia, - Po wykonanym pomiarze, wyświetla nam się wartość niewyważenia na danym kącie – korygujemy niewyważenie poprzez odjęcie materiału z powierzchni korekcyjnych, - Dzięki wysokiej precyzji, możliwe jest uzyskiwanie wartości niewyważenia, rzędu 1 mg a czasem i mniej, co w przypadku producenta wynosi odpowiednio nawet 100 mg!, - Następuje montaż koła kompresji na wyważonym wałku, po czym ponownie ustawia się maszynę, - Uruchomiony zostaje pomiar, który tak samo wskaże nam kąty, na których występuje największe niewyważenie – co skutkuje korekcją masy, Bardzo ważne jest zachowanie najwyższej czystości, dlatego cały proces wyważania oraz doważania odbywa się w zupełnie oddzielnym, zupełnie czystym pomieszczeniu. Każdy pyłek może skutkować nieprawidłowym wynikiem pomiarów oraz uszkodzeniem bardzo kosztownych elementów wyważarki.Doważanie przy użyciu TB Sonio-Rdzeń turbosprężarki zostaje zamontowany na maszynie, - Załadowany zostaje program dla danego wałka – jeżeli nie ma programu, sami go tworzymy. Tylko w ten sposób możemy zagwarantować najwyższą dokładność wykonywanego doważania, - Jeżeli nie pojawiły się żadne problemy, uruchamiamy pomiar, w trakcie którego rozpędzamy wirnik sprężarki do prędkości rzędu 130-210 tyś. obr./min. - Tak jak poprzednio na maszynie TB Comfort tak i w TB Sonio, pokazuje się na ekranie monitora kąt, na którym występuje największe niedoważenie. Jest ono korygowane w podobny sposób. - Korekcje wykonywane są do momentu uzyskania założonych przez naszą firmę tolerancji, które są o połowę niższe od deklarowanych przez producenta wirników!, - Drukowany zostaje protokół doważania, na którym umieszczone zostają wszystkie informacje i wykonanym pomiarze. Maszyna TB Sonio firmy Schenck, pozwala nam na wygodną oraz precyzyjną pracę – coś, czego inne urządzenia dostępne na rynku nie mogą zagwarantować.Etapy składania turbosprężarek: - Po wykonaniu procesów wyważania oraz doważania, gotowy rdzeń zostaje umieszczony na stole montażowym, - Montowany zostaje korpus dolotowy, zmienna geometria oraz obudowa części wydechowej. Wszystkie śruby zostają dokręcone odpowiednim momentem obrotowym. Montowany zostaje zawór podciśnieniowy. - Tak złożona turbosprężarka, zostaje podłączona do urządzenia Redat w celu odpowiedniego ustawienia zmiennej geometrii. Urządzenie to, dzięki bardzo bogatej bazie danych, jest w stanie dokonać pomiaru otwarcia i zamknięcia naszej zmiennej geometrii i wskazania wartości do poprawy. - Jeżeli turbosprężarka posiada elektronicznie sterowaną zmienną geometrię, używamy rodzimej produkcji urządzenie o nazwie ATD-1, która również pomaga w precyzyjnej regulacji zmiennej geometrii. - Jest to również ostatnia czynność w procesie regeneracji turbosprężarek, która oczywiście została opisana w formie skróconej.Gwarancja -Typowe uszkodzenia turbosprężarek: Najczęstszą przyczyną awarii turbosprężarek jest uszkodzone koło kompresji, zatarty wałek z powodu braku smarowania lub znaczne wycieki oleju z turbosprężarki. Regeneracja takich turbosprężarek obejmuje wymianę wszystkich uszczelnień, koła kompresji oraz wałka z wirnikiem.
Formularz kontaktowy

Wpis dodano: 2014-10-10. Odsłon wpisu: 534
Wszelkie prawa zastrzezone © Katalog Firm, Katalog Motoryzacyjny | Polityka prywatności | Moje zgody
Projekt i wykonanie: Ad-Sense.pl tworzenie stron internetowych