Katalog Firm - wpisz szukaną frazę
np. silniki, auto komis, naprawa elektryki
W jakiej lokalizacji ?
Katalog Firm - wpisz szukaną frazę
Województwo
Miasto
Powiat
Gmina
Kod pocztowy

Bosch Service - Regeneracja turbosprężarek

nazwa firmyBosch Service - Regeneracja turbosprężarek
adresMostowa 24 a, 37-464 Stalowa Wola
tel.609707060
Ocena: 0.0/5 (0 głosów)

Informacje o firmie

SPECJALISTYCZNA PRACOWNIA REGENERACJI , NAPRAWY TURBOSPRĘŻAREK SAMOCHODOWYCH tel.609707060Proces regeneracji turbosprężarki firmy Borgwarner, Garrett, Holset,  IHI oraz KKK.Etapy rozbierania oraz oceny stanu technicznego elementów turbosprężarek:- Rozłożenie turbosprężarki oraz wstępna ocena stanu technicznego poszczególnych części- Czyszczenie elementów w specjalistycznej, wysokociśnieniowej myjce TURBOclean wraz z odpowiednim detergentem,- Na tym etapie można określić, czy zespół wałka z wirnikiem, rdzeń, koło kompresji czy korpusy nadają się do ponownego użycia,- Elementy żeliwne, typu obudowa części wylotowej, poddawana jest piaskowaniu przy użyciu piaskarek firmy AUER za pomocą korundu.- Elementy aluminiowe oraz żeliwne są przenoszone do drugiej piaskarki, w której stosujemy odpowiednie kulki szklane, które bardzo dokładnie oczyszczają oraz nabłyszczają powierzchnię elementów. Jest to gwarancja wysokiego oczyszczenia elementów z wszelkiego brudu.- Wyczyszczone w ten sposób części, złożone zostają w podpisanym pojemniku, po czym generowana jest lista potrzebnych części do danej turbosprężarki,Wyżej wymienione etapy są realizowane w tzw. „brudnym pomieszczeniu”. Pojemniki z wyczyszczonymi turbosprężarkami są przemieszczane do „czystego pomieszczenia”.Etapy wyważania oraz doważania wałka z wirnikiem oraz koła kompresji:Wyważanie oraz doważanie jest wykonywane na zaawansowanych, najnowszych oraz najlepszych maszyn na rynku, znanej firmy Schenck, odpowiednio: TB Comfort oraz TB Sonio. - Na maszynie TB Comfort umieszczony zostaje wałek z wirnikiem, po czym ustawia się maszynę pod dany wałek z wirnikiem, - Jeżeli prędkość obrotowa zgadza się z zadaną wartością (ok. 2600 obr./min.), uruchamiany jest właściwy pomiar niewyważenia,- Po wykonanym pomiarze, wyświetla nam się wartość niewyważenia na danym kącie – korygujemy niewyważenie poprzez odjęcie materiału z powierzchni korekcyjnych,- Dzięki wysokiej precyzji, możliwe jest uzyskiwanie wartości niewyważenia, rzędu 1 mg a czasem i mniej, co w przypadku producenta wynosi odpowiednio nawet 100 mg!,- Następuje montaż koła kompresji na wyważonym wałku, po czym ponownie ustawia się maszynę,- Uruchomiony zostaje pomiar, który tak samo wskaże nam kąty, na których występuje największe niewyważenie – co skutkuje korekcją masy,Bardzo ważne jest zachowanie najwyższej czystości, dlatego cały proces wyważania oraz doważania odbywa się w zupełnie oddzielnym, zupełnie czystym pomieszczeniu. Każdy pyłek może skutkować nieprawidłowym wynikiem pomiarów oraz uszkodzeniem bardzo kosztownych elementów wyważarki.Doważanie przy użyciu TB Sonio-Rdzeń turbosprężarki zostaje zamontowany na maszynie,- Załadowany zostaje program dla danego wałka – jeżeli nie ma programu, sami go tworzymy. Tylko w ten sposób możemy zagwarantować najwyższą dokładność wykonywanego doważania,- Jeżeli nie pojawiły się żadne problemy, uruchamiamy pomiar, w trakcie którego rozpędzamy wirnik sprężarki do prędkości rzędu 130-210 tyś. obr./min.- Tak jak poprzednio na maszynie TB Comfort tak i w TB Sonio, pokazuje się na ekranie monitora kąt, na którym występuje największe niedoważenie. Jest ono korygowane w podobny sposób.- Korekcje wykonywane są do momentu uzyskania założonych przez naszą firmę tolerancji, które są o połowę niższe od deklarowanych przez producenta wirników!,- Drukowany zostaje protokół doważania, na którym umieszczone zostają wszystkie informacje i wykonanym pomiarze.Maszyna TB Sonio firmy Schenck, pozwala nam na wygodną oraz precyzyjną pracę – coś, czego inne urządzenia dostępne na rynku nie mogą zagwarantować.Etapy składania turbosprężarek:- Po wykonaniu procesów wyważania oraz doważania, gotowy rdzeń zostaje umieszczony na stole montażowym,- Montowany zostaje korpus dolotowy, zmienna geometria oraz obudowa części wydechowej. Wszystkie śruby zostają dokręcone odpowiednim momentem obrotowym. Montowany zostaje zawór podciśnieniowy. - Tak złożona turbosprężarka, zostaje podłączona do urządzenia Redat w celu odpowiedniego ustawienia zmiennej geometrii. Urządzenie to, dzięki bardzo bogatej bazie danych, jest w stanie dokonać pomiaru otwarcia i zamknięcia naszej zmiennej geometrii i wskazania wartości do poprawy. - Jeżeli turbosprężarka posiada elektronicznie sterowaną zmienną geometrię, używamy rodzimej produkcji urządzenie o nazwie ATD-1, która również pomaga w precyzyjnej regulacji zmiennej geometrii.- Jest to również ostatnia czynność w procesie regeneracji turbosprężarek, która oczywiście została opisana w formie skróconej.Gwarancja-Typowe uszkodzenia turbosprężarek:Najczęstszą przyczyną awarii turbosprężarek jest uszkodzone koło kompresji, zatarty wałek z powodu braku smarowania lub znaczne wycieki oleju z turbosprężarki. Regeneracja takich turbosprężarek obejmuje wymianę wszystkich uszczelnień, koła kompresji oraz wałka z wirnikiem.

Formularz kontaktowy

Wpis dodano: 2013-10-16. Odsłon wpisu: 774
Wszelkie prawa zastrzezone © Katalog Firm, Katalog Motoryzacyjny | Polityka prywatności | Moje zgody
Projekt i wykonanie: Ad-Sense.pl tworzenie stron internetowych